PRIMARK MAKEUP REVIEW #BAD&BOUJEE


PRIMARK MAKEUP REVIEW #BAD&BOUJEE




Hier ben ik weer! Ik ben vandaag gaan shoppen en ik kon de makeup gangpad van de Primark niet weerstaan. Ik ga voor jullie deze makeup testen en zeggen wat ik er van vind. 

Het eerste dat ik niet kon laten glippen was de NUDES lip collection voor €4,00: 


Ik was een beetje surprised met de kleur , ik had de kleur iets donkerder verwacht zoals op de foto. Het droogt in een paar seconden en het ziet er ook echt mat uit. Het is in het algemeen een goede nude lipstick maar iets te licht voor mij. Voor €4 is het het zeker waard. Alleen spijtig van de te lichte kleur.


Ik heb nog nooit valse wimpers opgezet en ik wou het zeker proberen voor deze review , voor alle mensen die niets weten van valse wimpers of nog nooit hebben geprobeerd en het graag willen , deze is voor jullie! Ik heb de VOLUME FALSE EYELASHES gehaald voor €1,50:




Ik heb de false lashes geprobeerd and let me tell
yall het heeft niet gewerkt althans niet bij mij. Ik heb alle instructies gelezen maar ik zag er uit alsof er een wasbeer vast zat aan mijn ogen dus dat werd hem niet. Ik vond het wel jammer maar geef de moed niet op misschien lukt het bij jouw wel!





Voor mensen die liever gewoon goede mascara hebben heb ik de FALSE LASH EFFECT gehaald voor €3,50:

Deze is echt een favoriet het geeft echt een mooie lash effect en veel volume dus daar ben ik heel erg blij mee!




Last but not least heb ik de MY PERFECT COLOUR concealer stick in de kleur caramel voor €1,50 :



Ken je die momenten dat je uren zit te werken voor school of uren zit te netflixen en de volgende dag moet je ergens naartoe en je hebt in de ochtend door dat je wallen hebt? Deze concealer is mijn oplossing! 
Het is een heel goedkope concealer die vrij goed is dus voor mij is het een must!














Dit waren alle producten die ik heb gekocht!




Have a badass day or night! 

xx

your favourite baddie , 

Theblacknerdybadass



Reacties

Populaire posts