Black girls appreciatie post

Hey , vandaag doe ik iets anders dan gewoonlijk.

Vandaag doe ik een appreciatie post naar getinte en donkere meiden. We hebben veel meegemaakt en ik zie dit niet zo vaak gebeuren. Dus hierbij deze post. Als je je ooit onzeker voelt of iemand scheldt je uit ofzo kom naar deze post en ik geef je mijn power, girl. We black girls got to stick together. We moeten elkaar helpen , elkaar empoweren! Deze post bestaat uit foto's van mijn vrienden , meiden die ik heb gevraagd , meiden die ik persoonlijk ken , foto's van het internet en ook meiden die ik van Insta ken. Bedankt iedereen om deel te nemen , ik apprecier het enorm! Ik heb sinds kort contact met een Engelse blogger die ik ook heb gevraagd. Dus go check out Jadelark cause she has an amazing blog. Thank you Jade for participating , I appreciate it really much!



Disclaimer:
Dit is geen shade naar de rest. Jullie zijn ook fantastisch dus geen shade naar mijn aziaten, blanken, spanjaarden, Zuid-amerikanen enz.. Ik wil even een momentje nemen om deze queens te appreciëren!

1. We komen in verschillende huidcomplexen. We hebben lightskin , brownskin , darkskin , Albino , mixed, noem het maar op!




2. Onze huid is veel meer beschermd tegen de zon waardoor minder gemakkelijk verbranden of helemaal niet.

3. Felle kleuren staan ons geweldig vooral bij darkskins , y'all be slaying!



4. Onze lichamen zijn geweldig , het komt in verschillende shapes onder andere : slank, wijde heupen , grote kont , corpulent, enz.. Dit kan ook voorkomen doordat het in je genen zit dus appreciate those flaws and curves!


5. Black girls zijn geen stereotypen , niet iedereen heeft dikke lippen of een wijde neus en die die dat wel hebben apprecieer het. Iedereen is nu bezig met lipfillers en botox voor dikke lippen en jij hebt ze van nature!

6. Ons haar is zo uniek , er zijn zo veel verschillende haartypes en texturen!



7. Ik ga het meteen voor iedereen duidelijk maken. Er zijn mensen in Afrika die blond haar hebben. Afrikanen die daar wonen en gekleurd zijn en ze hebben blond haar, it's a fact , look it up.



8. Het is misschien moeilijk om ons haar te temmen maar je kan letterlijk alles ermee.  Kleine braids , grote braids , stijlen , krullen, noem maar op!


9. We hebben een zachte huid (niet zomaar getinte mensen aanraken om hier achter te komen , vraag het eerst:) ).

10. We kunnen schijnen zonder zon , zonder highlight , all my black girls out there jullie weten dat jullie moeder of vader zo veel crème smeerde dat je glom als een parel.




11. We hebben zo veel geschiedenis geschreven. We zijn door harde tijden doorgekomen en we zijn nog steeds bezig.

12. Gekleurde meiden of gekleurde vrouwen zijn intimiderend waardoor we een speciale kracht hebben.

13. All mijn brownskins daarbuiten jullie weten dat jullie elk seizoen een andere huidskleur hebben , in de winter licht , zomer donker en alles er tussen gewoon bruin.



14. We kunnen verschillende oogkleuren hebben , niet per se halfbloeden maar zwart + zwart.



15. We kunnen gewoon zonnen zonder te verbranden. Lucky!

16. Afro is echt moeilijk om te temmen maar het lukt!



17. Donkere meiden hebben een sterke mentaliteit van denken.

18. We zijn onafhankelijk!

19. You don't need no man sis. ( for the peeps die geen engels kunnen : Je hebt geen man/jongen nodig zuster)

20. Heel veel stijlen zijn geïnspireerd door getinte mensen.



21. Mensen zijn geïntimideerd door donkere meiden vanwege hun capaciteiten en schoonheid.

22. Haarstijlen zijn ook geïnspireerd door getinte meiden, van afrikaanse cultuur dus het gaat way back. Als je zo een haarstijl doet bijvoorbeeld vlechtjes. Geef aub credit , niet zo een rare naam geven cause je weet dat het van de afrikanen komt. Give us our credit thank you.



23. We zijn veel om te handelen maar we zijn liefdevol , zorgzaam en nog veel meer.

24. We zijn confident of dat horen we te zijn. Girl you are beautiful , stop met je te verstoppen.

25. We zijn queens!

26. Onze ouders zijn 40 en zien er uit als 26 say what? BLACK DON'T CRACK!



27. Rock jullie afro's in welke staat dan ook! 4c , 4b , 3a maakt niet uit alles is mooi!




28. Als je denkt dat donkere meiden gemeen zijn , hell naw shoutout naar mijn darkskin girls geen enkel van jullie die ik ken is gemeen , jullie zijn allemaal juist veel te lief!



29. To all my mixed girls out there! Jullie zijn echt fantastisch en jullie zien er geweldig uit , de sproetjes , de krullen , lichtbruine ogen enz.. Appreciër het want jullie zien er echt ongelooflijk uit!



30. Naar al mijn black girls out there , lightskin, brownskin, darkskin , mixed , albino jullie zijn echt geweldig en ik hou van elk van jullie 1 voor 1. Wees trots op wie je bent welke origine je ook mag zijn of welke huidskleur je ook mag hebben. Jullie zijn mijn queens en ik kijk op naar jullie dus doe je best en streef naar de plek die je wilt bereiken. Alles kan. I Love you en ik hoop dat alle meisjes die zich daar verstoppen of onzeker zijn dat jullie ook op een dag van jullie huid houden , ik doe het althans al. 💗

Xx

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts