Review Makisu


Makisu? 


Een klein japans restaurant waar ze sushi/makis , rijstkom/donburi , tempura garnalen , misosoep , etc.. aanbieden.


Wat heb ik genomen?


Ik heb 1 fresh maki en 1 funky maki genomen. De Up the river en Spicy pablo (die met de jalapenos op de foto).



Prijs?

Ik vond het een goede prijs , ongeveer 5 à 6 euro voor 8 stuks. En het vult je dus daarom vind ik het wel een redelijk prijs.

Wat vond ik ervan?


Ik ben het niet gewend van sushi te eten maar ik wist dat die goed gemaakt waren. De up the river was mijn minst favoriete want het was niet echt gekruid en ik hou van gekruid eten. De Up the River is gevuld zalm , avocado , masago , munt en koriander. De munt maakte het fris en een beetje zoet maar dat was niet echt mijn smaak.

Dus daarom was de spicy Pablo mijn favoriet , De spicy pablo is gevuld met tempura garnalen , krab, sojasaus en nog veel andere dingen die ik niet kan opnoemen. Er waren zo veel verschillende smaken aanwezig het was genoeg gekruid en de jalapenos maakten het helemaal af.


Aanbeveling?


Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen als je een sushi eter bent. De spicy Pablo is zeker een must als je graag pikant en gekruid eet.


Adres?

Er zijn 2 Makisu's in Brussel en dit is de gene waar ik naartoe ben geweest.

Rue de Flandre, 6
1000 Bruxelles


Xx

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts