Get to know me tag

Hey , ik dacht dat het wel leuk kon zijn dat jullie me door een get to know me tag leren kennen! Dus hier zijn 25 vragen waar ik een antwoord op ga geven.



1. Wat is je volledige naam?


Mijn volledige naam is Mariama Balde.

2. Wat is je favoriete vak op school?


Mijn favoriete vak zou economie zijn of godsdienst.Ik heb 2 fijne leerkrachten die dit vak geven en de les aangenamer maken


3. Wat is je favoriete drankje?


Mijn favoriete drankje is definitly de virgin mojito van schwepps. En gewone dranken always fanta.

4. Wat is je favoriete liedje op het moment?


Glow up - Mary J blige ft quavo ft Dj Khalid of Jaden Smith - ninety (syre)


5. Wat is je favoriete eten?


Ik vind niet meteen iets waarvan ik zeg dat is mijn lievelingseten aangezien ik aan het experimenteren ben en van verschillende culturen iets wil proberen. Van smaak zou ik zeggen pittig en gekruid.


6. Wat is het laatste dat je hebt gekocht?


Het laatste dat ik heb gekocht was eten.

7. All Time favoriete boek?


Deze is echt moeilijk , ik heb 3 reeksen die zeker bij mijn lijst van All Time favourites hoort en dat zijn deze boeken; De selectie, The Jewel en Touching Juliette - trilogie.


8. Favoriete kleur?


Ik heb niet echt een favoriete kleur want ik hou van alle kleuren maar als het om kleren gaat dan gaat mijn voorkeur naar mosterdgeel,bordeaux, zwart en wit.

9. Heb je huisdieren? 


Ja, 2 goudvissen. Eentje heet Naranja en de andere heet goldie. I know ik ben slecht in namen verzinnen.


10. Favoriete parfum?


Mijn favoriete parfum is van Jean Paul Gautier maar de naam weet ik alleen niet meer.

11. Favoriete feestdag?


Mijn favoriete feestdag is zeker weten Suikerfeest , de Ramadan is ten einde en er is zo veel vreugde en trots die dag , familie komt samen allemaal eten , na een maand vasten voelt dat echt fantastisch.


12. Ben je getrouwd? 


Nee , of course not.

13. Ben je al uit het land geweest , zo ja hoe vaak? 


Ja , 8 à 10 keer naar senegal , Frankrijk, Nederland , Luxemburg , Duitsland, Oostenrijk en sommige landen meerdere keren.

14. Welke talen kan je en welke wil je leren? 


Ik kan Nederlands , Frans , Engels en Peul (moedertaal). Ik ben bezig met Arabisch en een zelf cursus voor Spaans te leren. Ik wil verder nog Portugees leren.

15. Hoeveel broers of zussen heb je?


Ik heb 2 oudere broers.

16. Wat is je favoriete winkel?


Ik kan hier niet zo goed kiezen maar mijn keuzes gaan uit naar Primark , pull & bear of Coolcat. En online winkels; Fashion Nova.


17. Favoriete restaurant?


Ik  probeer meer en meer verschillende culturen te eten maar ik ga in het algemeen niet vaak op restaurant waar ik meer en meer verandering in probeer te maken. Voorlopig is mijn favoriete restaurant een snackbar; Antalya.

18. Wanneer was de laatste keer dat je huilde?


Een week geleden , er zat dus een wimper in mijn oog en ik probeerde die weg te halen waardoor ik voor wrijving zorgde en toen begon ik spontaan te huilen zonder enige reden.

19. Favoriete blog?


Ik ken niet veel blogs maar ik heb laatst eentje ontdekt en ik vind haar blog echt amazing; Jadelark.

20. Favoriete film?


Mijn stem gaat meteen uit naar Titanic en Black Panther.


21. Favoriete tv-shows?


Oh , ik heb er echt wel een handvol. Friends, One day at a Time , Jane the virgin , On my block , The 100 en Chewing gum.

22. Pc of Mac?


Pc want ik heb nog geen Mac gehad.

23. Welke gsm heb je?


Een microsoft Lumia maar de nummer herinner ik me niet meer.

24. Hoe lang ben je?


Ik ben 167,5 cm lang dus 1m67,5.


25. Kan je koken?


Yes yes yes, ik hou van koken , koken is voor mij zowel hobby als een verantwoordelijkheid geworden.


Dit was de get to know me tag , ken je me nu al beter?

Xx

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts