O'tacos review

Hey baddies, 

Hier ben ik weer met een review maar een restaurantreview en dat is al weer een tijdje geleden. Vandaag ga ik de beroemde O'tacos reviewen!

Ik ga dit doen op 5 verschillende criteria: 
-voedselketen
- plaats
- het eten 
- Prijs 
-Sfeer

En dan op het einde komt mijn mening en de de mening van anderen in een pol die ik op insta zet.

VOEDSELKETEN

Een beetje over O'tacos,  O'tacos is een fastfoodketen die "dichte tacos" verkoopt (foto). Het is heel erg modern en het begint echt een grote voedselketen te worden. Wat ik heel erg leuk vind aan de O'tacos is dat je een klein platform meekrijgt en wanneer je eten klaar is begint het te trillen en mag je je eten gaan ophalen.

PLAATS 

Ik ben al eens naar de O'tacos van Leuven geweest maar ook die van Brussel en ik vind dat je bij allebei heel erg gemakkelijk geraakt. Dit zijn de adressen:

ETEN

Het eten! Bij O'tacos moet je je taco zelf samenstellen. Je kan kiezen tussen een medium, large , XL , XXL en dan nog een Giant. Als je je gewoon verveelt of maar een beetje honger hebt zou je best niet gaan want het vult je echt en nadat je zo een taco eet in de middag bijvoorbeeld dan heb je geen honger meer 19u s'avonds ofzo.

Nadat je hebt uitgekozen welk formaat kan je je vlees kiezen , saus en extra kaas of vlees.

Ik neem bijna altijd de medium met chicken tenders , biggy burger saus en daarbij zit ook hun kaassaus en frietjes. Als ik een large neem dan is het met chicken tenders en cordon bleu en voor de rest hetzelfde.

Het gaat ook heel snel , bij mij is het voorgevallen dat het altijd klaar is in minder dan 5 minuten dus daar ben ik heel erg blij mee.

Er gaat rond dat je eerste keer niet zo lekker is , omdat het een smaak is dat je niet gewend bent , maar mijn eerste was echt heerlijk met behulp van mijn vriendin Riene shoutout to you! 

PRIJS


Het is heel erg goedkoop vind ik voor een medium kost het €5 met alles erop en eraan (chicken tenders kost wel €1 meer maar het is het waard) en voor een large kost het €6 met extra vlees naar keuze. 

SFEER


De O'tacos is zo modern en heeft echt een leuke inrichting, de werknemers zijn naar mijn ervaringen heel gastvriendelijk dus voor mij is de sfeer goed!


MIJN MENING


Ik vind O'tacos lekker en ik zal daar zeker weten nog gaan eten! 


ANDEREN HUN MENING












Reacties

Populaire posts