Evening skincare routine

Evening skincare routine

" I woke up like this" 




I did not woke up like this , not at all but I went to sleep like this ,
Welkom bij mijn evening skincare routine , ik toon jullie hier al mijn favorieten voor de nacht! 


Het eerste wat ik doe is mijn tanden poetsen met een gewone tandpasta uit de winkel. Daarna flos ik met de 

Gum Original Regular Soft-Picks die je in de Kruidvat vindt
voor €5,99.




Daarna begin ik aan mijn huid. Ik was mijn gezicht met water en breng ik mijn favoriete maskertje aan. Ik gebruik de Freeman Polishing charcoal +  black sugar Gel mask + Scrub en doe dit 2 keer per week. Het is echt een geweldig maskertje voor droge huid!





Na 7 min. wachten haal ik het eraf met warm water. Nadat ik mijn gezicht gedroogd heb met een handdoek breng ik mijn lotion of moisturizer aan. Ik gebruik de Glycérol Vaseline Paraffine die dermatologisch getest is.









Voor mijn lippen gebruik ik Vaseline , Vaseline houdt mijn lippen zacht en moisturized.










Ik wil graag volle, lange wimpers en wenkbrauwen. Daarvoor gebruik ik een wattenstaafje die ik dip in een mengsel van Vaseline , Argan olie en Kokosolie. En ik zie stijgende resultaten!



Dit waren alle producten die ik heb gebruikt voor mijn skincare evening routine.



Have a badass day or night! 

Xx 

Your favourite baddie,

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts