Touch Beauty Rotary Facial Cleanser Set Review

Touch Beauty Rotary Facial Cleanser Set Review

Hey baddies,

Vandaag ben ik terug met een review van de Touch Beauty Rotary Facial Cleanser Set
 TB - 14838 . Ik ga deze voor jullie unboxen en reviewen. 



WAT?

Dit is een schoonmaakborstel voor je gezicht die vuil , makeup en dode huid verwijdert. Er zijn 3 verschillende borstels die ik verder in de post uitleg. Het heeft 2 snelheden - de lage snelheid is voor een tedere reiniging en de hoge snelheid is voor een diepe reiniging. Het is gelukkig water bestendig dus je kan hem ook onder de douche gebruiken! Het werkt op AA batterijen die niet inbegrepen zijn dus die moet je even zelf gaan kopen :)) . Het zit in een compacte opbergkoffertje die je gemakkelijk kan meenemen.

WAAR?

Ik heb de gezichtsborstel op bol.com gekocht voor €21,95 en het duurde 4 dagen voor dat het aankwam. Als jij deze ook wilt kopen of je overweegt het neem dan zeker een kijkje op de link 
die ik hierbeneden heb geplaatst!

Bekijk op bol.com




HOE WERKT HET?

Het werkt heel erg gemakkelijk! Het enige wat je hoeft te doen is de batterijen in de borstel plaatsen en op de knop in het midden drukken. Als je een sneller tempo wilt druk dan nogmaals op de knop en als je het wilt uitschakelen dan druk je nogmaals op knop. Nog even snel samengevat:

1x drukken op knop : inschakelen/Laag tempo
2x drukken op knop : Snel tempo
3x drukken op knop : uitschakelen

VERSCHILLENDE DELEN?

Er zijn niet 1 , niet 2 maar 3 opzetstukken! Die ik 1 voor 1 hieronder uitleg aan jullie!


CLEANSING & CLEARING BRUSH (grijze kleur in middenkring)

Deze wordt gebruikt voor een zachte reiniging en dus ook voor elke dag gebruik! Ik gebruik hem nu al een paar dagen en mijn huid ziet er echt al veel beter uit dan ervoor! Als ik deze opzetstuk gebruik doe ik dat met een zeepje waarmee ik mijn gezicht elke dag mee reinig.








DEEP CLEANSING BRUSH:

 Deze is voor een diepe, intensieve reiniging en dus voor 1 keer per week. Deze heb ik tot nu to eenmaal heb gebruikt met mijn Freeman charcoal + black sugar masker. 
Mijn huid zag er echt geweldig uit na deze treatment en ik kan je garanderen dat mijn huid blij was!








SILICONE CLEANSING BRUSH:

Heb jij een gevoelige huid? 
Fun fact: Ik heb een heel gevoelige en droge huid . Dus deze opzetstuk maakte het helemaal af! Deze opzetstuk voelt totaal niet ruw en voelt als kleine tintelingen. Dus alle mensen met een gevoelige huid daarbuiten er wordt aan jullie gedacht!






PRO'S

  • 3 verschillende opzetstukken , voor ieder wat wils!
  • Verwijdert makkelijk vuil & makeup
  • 2 snelheid instellingen
  • Waterbestendig
  • Compact
  • Redelijke prijs
  • Makkelijk schoon te maken

CON'S

  • Batterijen niet inbegrepen 


CONCLUSIE:

Ik ben super blij met dit product en ik zeg jullie echt het is een investering! Ik ben er blij mee en ik raad het jullie zeker aan! Als jullie geinteresseerd zijn staat het linkje hieronder nog eens!

Bekijk op bol.com


Dit was mijn review op de Touch Beauty Rotary Facial Cleanser Set TB - 14838 , ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hadden! 




Have a badass day or night!

Xx

Your favourite baddie, 

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts