Homemade Virgin Mojito

Hey baddies,

Hier ben ik met een zomerse drankjes in de midden van de herfst om de sfeer een beetje leuker te maken!

Jullie kennen zeker allemaal een mojito wel ik ben echt de grootste mojito fan , alé van virgin mojitos dan want ik drink geen alcohol.

Ik had zo veel zin in mojito gisteravond dat ik besloot om een virgin mojito te maken op 2 manieren die ik ken. De eerste manier die ik ken is zonder bruis. De 2de manier is met bruid en is een heel erg makkelijke manier.


Disclaimer: Je moet de smaak zelf een beetje aanvoelen als er iets mist kan je altijd iets bijvoegen of eventueel iets weglaten
Gerelateerde afbeelding

1ste manier : zonder bruis
Ingrediënten:
1l water
100g suiker
15cl Citroensiroop
4 a 5 munttakjes
2 a 3 limoenen (in partjes)
Ijsblokjes



Het 1ste dat je doet is het water opwarmen en de suiker erdoor heen roeren terwijl het warm is. Wanneer de suiker helemaal is opgenomen in het water dan zet je 4 munttakjes in het water die je voor 10 minuten laat intrekken in de suikerwater. Na dat dit is opgewarmd haal je de takjes eruit en laat je alles afkoelen.

Wanneer alles is afgekoeld doe je de citroensiroop erbij , snijd je de 2 limoenen in partjes en zet je die daarbij.

Disclaimer: Je moet de smaak zelf een beetje aanvoelen als er iets mist kan je altijd iets bijvoegen of eventueel iets weglaten

Het glas kan je versieren met een paar muntblaadjes , limoenpartjes en ijsblokjes giet het sap erbij en voila.
                       

Afbeeldingsresultaat voor virgin mojito
2de manier: Met bruis
Ingrediënten:
1l sprite of 7up
15cl Citroensiroop
4 a 5 munttakjes
1 & 1/2 limoenen (in partjes)
Ijsblokjes

Het enige wat je hierbij doet is de sprite met de citroensiroop mengen en de munt en limoenpartjes toevoegen. En voila!




Ik hoop dat jullie genieten van jullie mojito in de herfst of winter of welke seizoen dan ook!

Have a badass day or night,

Xx

Reacties

Populaire posts