Relaxing after a long day

Hey baddies,
Welkom bij mijn relaxing after a long day evening routine.

Heerlijk om op een koude avond onder een fleece deken te kruipen met een goed boek en een kop koffie voor de open haard.
Het is 17u 's avonds en ik ben klaar met werken en laat ik je vertellen het was een hele lange dag. Ik was om 6u30 op ,  om 7u wachten op de bus en om 7u30 kwam ik aan. Ik begin om 8u en zoals je misschien al weet eindig ik om 17u met werk en wat ik doe is een workshop met kinderen van 7-10 jaar  helpen begeleiden.

Na zo een lange dag kom ik helaas pas thuis 40 minuten erna. Wanneer ik dan eindelijk thuis ben doe ik eerst mijn schoenen en jas uit en in mijn kamer switch ik om naar comfortabele kledij.Wanneer ik terug ben van werk dan bid ik elk gebed dat ik gemist heb tijdens het werken.Na het bidden dan ga ik richting de keuken waar er altijd een bord eten voor mij klaar staat en vandaag is dat kip met bloemkool en couscous (#healthylife #not).

Ik eet mijn eten voor mijn pc waar op ik elke dag van de vakantie één of meer Harry Potter films kijk. Nu ben ik bij de 5de film:'Harry Potter and the order of the Phoenix'

FotoNadat ik klaar ben met eten ruim ik op en ga ik terug naar mijn kamer waar  ik mijn verwarming & kaarsen aanzet. Ik zet mijn relaxing playlist op terwijl ik even alles op een rijtje zet wat ik moet doen dat zijn meestal kleine taakjes.

Wanneer die taakjes gedaan zijn schenk ik voor mezelf zelfgemaakte virgin mojito ( I know mojito in de herfst? Met mij kan het allemaal) in en maak ik de badkamer klaar voor in bad te gaan. Wanneer alles klaarstaat en het bad volloopt dan ga ik rustig in bad liggen , luisteren naar mijn muziek , in alle kalmte mijn mojito drinken en gewoon relaxen!


 Na het lange bad verzorg ik mezelf met mijn selfcare producten en maak ik me klaar voor de nacht. Ik kijk de Harry Potter film af in mijn bed tussen mijn zachte dekens. Na de film dim ik de lichten & de kaarsen en ga ik slapen!

Dit was mijn relaxing night routine after a long day!

Als jullie het recept van de mojito willen of de relaxing playlist , reageer in de comments of stuur me een berichtje op insta of stuur me een mailtje!

Have a badass day or night!

Xx

Your favorite baddie,

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts