Wie ben ik?

Deze blog is puur mij. Bedankt dat je een kijkje neemt in mijn leven. Ik neem jullie mee naar mijn personaliteit die ook mijn naam uitstraalt. Black staat voor mijn afrikaanse roots waar ik trots op ben. Nerdy staat voor mijn sci-fi , disney en boeken obsessions en blijkbaar ben ik een nerd omdat ik mijn huiswerk wel op tijd maak. But I don't mind. Ik hou van mijn nerdy kantje. En dan komen we aan bij badass. Ooit een badass nerd gezien? Nu wel. Mijn badass kantje houdt niet in dat ik continu slechte dingen doe maar het houdt in dat ik zelfvertrouwen heb , van mezelf houd , doe waar ik van houd , positiviteit uitstraal en een proud feminist ben. Kijk nog zeker verder op mijn blog!
















Reacties

  1. DAMNNN GIRLLL you slaying. Zo trots op je dat je dit gdn hebt dit is echt iets voor jou! Ik wou dat ik jou zelfvertrouwen had! Blijf zo voort doen! Jij gaat het echt nog ver brengen! Je weet echt al zo veel over de wereld op zo een jonge leeftijd en nu kun je al die wijsheid met de wereld delen. Love you xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts