Favoriete 10 min gerecht

Hey baddies, 

Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete 10 minuten gerecht, ik weet dat Jamie Oliver een salade en een hoofdgerecht zou gemaakt hebben maar ik niet mijn favoriete 10 min gerecht is QUESADILLAS!!!

Het is heerlijk, snel en gemakkelijk. Ik ga jullie mijn 2 lievelingsvarianten tonen.

1 persoon - 10 min


Afbeeldingsresultaat

Tomaat en kaas

- 2 tortilla's
- tomatensaus
- 1 rood sjalotje
- kaasblokjes 

1. Snijd het sjalotje.

2. Verhit de pan. En doe er een beetje olie bij.

3. Smeer de tomatensaus op 1 wrap en leg de stukjes sjalot erop. Doe de kaasblokjes erbij en leg de 2de wrap boven op. 

4. Leg de quesadilla in de pan en laat elke kant 2 min bakken op een middelmatig vuurtje.

5. Eet smakelijk! 

Afbeeldingsresultaat voor quesadilla


Spaghetti bolognese op een quesadilla


- 2 tortilla's 
- ketchup 
- gebakken gehakt
- 1 sjalot
- kaasblokjes
- babyspinazie 

Volg nu dezelfde stappen als hierboven!

Geniet! 


Have a badass day or night!

Xx

Your favorite baddie ,

Theblacknerdybadass




Reacties

Populaire posts