5 dingen die je altijd moet meehebben



Dit zijn 5 dingen die je altijd moet mee hebben als je ergens naartoe gaat!




1. Gsm


Meeste mensen hebben dit wel overal bij gewoon weg niet te scheiden. Maar als je uit je huis bent en je hebt door dat je je gsm bent vergeten , ga terug! Ik praat uit ervaring , ik was te lui om terug te keren naar huis en ik zat die dag diep in de sh*t. Meestal luister ik naar muziek onderweg of als ik wacht of gewoon gesprekken probeer te vermijden. Die dag moest ik boodschappen doen, raad eens waar mijn boodschappenlijstje op stond. Jup , mijn gsm en ik kon ook mijn moeder niet bellen om te vragen wat ik moest kopen. Dus neem je gsm overal mee!

2. Sleutels


Deze ben ik echt al vaak vergeten. Ik heb 1 sleutelbos waar al mijn sleutels aanhangen: Kluisjessleutel, huissleutel, fietssleutel. Zal ik je vertellen hoe dat afliep? Wel aan het einde van de dag had ik 2 nota's , verkoudheid door 1 uur buiten in de kou te zitten en prekende ouders. 

3. Portefeuille


Deze is ook echt een must oftewel de spullen die daar in zitten. Je ID , buspas , geld , enz...
Het is zo akward als je de bus opstapt en helemaal flipt omdat je je buskaart niet bij hebt. En ook niet eenmalig kan betalen omdat je je portefeuille niet hebt. 

4. Deodorant

Je weet zelf ook wel waarom je deze overal nodig hebt :) 

5. Zakdoeken


Je hebt deze echt nodig als je zo maar een valling krijgt. Het is zo akward om elke 3 minuten aan de enige persoon in je buurt een zakdoek te vragen. 


Dit waren 5 dingen die je altijd moet meenemen als je ergens naartoe gaat.


Xx 

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts