5 ergste leerkrachten

Hey hey daar ben ik weer , hebben wij dezelfde irritaties aan leerkrachten of niet? Check it out!




  1. LEERKRACHTEN ZONDER INTONATIE
Ik denk dat ik me het meest erger aan deze soort leerkracht. Ze praten eentonig , geven alleen maar grammatica en ze lijken geen emoties te hebben. Deze lessen zijn zo saai dat je in slaap valt maar niet van vermoeidheid. 

      2. LATE LEERKRACHTEN

De late leerkrachten waar niemand iets over weet en denkt dat die ziek is en het moment dat je je pc erbij hebt gehaald in de studie zie je die leerkracht aankomen. En dan nog klagen dat we moeten doorwerken omdat we achter zijn.


     3.  STRENGE LEERKRACHTEN

Die leerkrachten die schreeuwt op het moment dat het stil is. Of een taak meegeven op dezelfde dag dat je een toets hebt van hetzelfde vak. Of meteen een preek beginnen te geven nadat je 1 ding bent vergeten. We zijn hier om fouten te maken nee? 


    4. WISSELVALLIGE LEERKRACHTEN

Je stelt een vraag en ze worden een en al hysterisch en zeggen dat je het aan je klasgenoten moet vragen en als je het eenmaal vraagt worden ze boos omdat je niet mag praten en een vraag aan de leerkracht moet stellen. Soms snap ik hun logica niet. 


    5. NEGERENDE LEERKRACHTEN

Je hebt je hand opgestoken. Je maakt oogcontact met de leerkracht en ze/hij zegt een andere naam. Of je stuurt een mail 2 dagen voor de toets met een vraag en je krijgt geen antwoord terug. 



Reacties

Populaire posts