Wattpadboek recensie: Dark romance with a bit of pink


Dark romance with a bit of pink #Netties2016

Dit is mijn recensie over het boek: ' Dark romance with a bit of pink'


Samenvatting:


Het gaat over het 16-jarige meisje genaamd Kate die verslaafd is aan cupcakes en eenhoorns. Ze komt de 19-jarige Jacob tegen die totaal het tegenovergestelde is. Wat gebeurt er als die 2 verliefd worden?



Mijn recensie:


Ik vond het echt een leuk ontspannende boek. Er waren momenten waar ik gewoon weg hardop zat te lachen. Het is ook echt geen clichĂ©. En daarnaast heb je ook die momenten waar je er echt in het verhaal zit. Hoe Kate en Caleb zich bonden is ook een  heel proces en wat ik daar het mooie aan vind is dat het een duidelijke opbouw heeft. Het gebeurt niet in 1.2.3. Er zitten ook veel plotwists die een totaal andere draai geven. Ik vind dit een topboek. Dus zeker een aanrader!Van mij krijgt dit boek een 4 zwarte sterretjes.


Als je dit boek nu wilt lezen. Hier heb je een linkje!






Xx

theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts