Ik ben anders


carolamart: ““My girl is holy, is sacred, is pure, is clean, is loved, is whole, is beautiful, is worthy, is okay, is alone, is just fine just the way you are girl just the way you look babe with that dirty mouth and those hands, wherever they have...

Ik ben anders. 

Altijd al geweten en gevoeld in mijn omgeving. Ik heb een andere huidskleur en dat heeft een grote rol gespeeld in mijn leven. Mensen zeggen haat en gepest worden maakt je sterker. Maar dat is het niet het maakt je gevoelloos of laat je dingen doen die je niet wil doen. Het leidt totdat moment dat het je niets kan schelen. En je voelt niets het gaat langs je heen. En dat hoort niet. Stel je voor je krijgt zo veel haat over je heen dat je stopt met voelen. Ik ben uitgesloten geweest, mentaal gepest geweest, vuile blikken en pijnlijke maar echt pijnlijke woorden. Die ik nu niet meer voel. Ik ben er echt gevoelloos aan geworden. En ik haatte mezelf. Waarom moest ik net de gene zijn die een andere huidskleur had. Waarom kon ik gewoon niet net zoals iedereen zijn.

En later viel alles op zijn plek. Ik ben anders en dat ben ik nu eenmaal. Het is moeilijk om anders te zijn in een discriminerende wereld. En met anders bedoel ik alle mensen die onderdrukt worden door de gemeenschap. Ik ben nu tot het punt gekomen dat ik wel van mezelf houd , mijn huidskleur , mijn afrohaar. Maar het eistte veel voor ik mentaal kon herstellen van dit alles. Let op met wat je zegt tegen mensen want de pijnlijkste woorden worden littekens die voor altijd op hun huid blijven. Ik hoop dat dit jullie een andere zicht gaf door te zien door de ogen van iemand anders. Anders is goed. Er is niets mis met anders of gewoontjes. Ben je een nerd , punk , introvert , extrovert , gay , christen , moslim , transgender , etc... het maakt niet uit! Je bent jezelf en dat is het belangrijkste.

Xx

Theblacknerdybadass

Reacties

Populaire posts