Fat shaming

Mijn eerste storytime gaat over fat shaming.




Dit is 1 van de grote oorzaken waar ik het afgelopen jaren heel moeilijk mee heb gehad. Het begon al op een vroege leeftijd. Eerst waren het mijn broers. Ze wisten dat het mijn zwakke plek was dus hebben ze me afgelopen 8 jaar elke dag gepest met dikzak en woorden zoals: 'Misschien moet je 3 dagen niet eten dan word je dunner.' enz... Waardoor ik heel onzeker was geworden. Basisschool was ook niet fantastisch maar dat is een andere storytime. Mijn familie begon me ook te fat-shamen. Ik was zo onzeker geworden dat ik alle manieren heb geprobeerd om af te vallen. Dagen niet eten , overgeven , alleen proteïneshakes , crashdieet. Mijn familie had me echt beschadigd. En ik was er slecht aan toe. Totdat ik body positivity video's keek en van mezelf begon te houden. Het heeft 2 jaar geduurd. Maar het is uiteindelijk gelukt.
STOP FAT SHAMING , GO BODY POSITIVITY!




Reacties

Populaire posts