Haircare Routine + producten

Wil je weten waardoor mijn haar groeit en hoe ik het verzorgt dan ben je bij de juiste post!



HAIRCARE ROUTINE:

Ik gebruik de producten hierboven als ik in de douche zit. Eerst de Kruidvat Moroccan Argan Oil Shampoo voor bij mijn haarroots en dan de crèmespoeling of conditioner bij mijn haarpunten. Ik laat de conditioner voor ongeveer 10 minuten zitten en dan spoel ik het eruit. Ik kam mijn haar ook wanneer het nat is. Daarna droog ik mijn haar met de koude stand op mijn haardroger wat wel iets langer duurt dan de warme stand en gebruik daarbij de haarolie. Ik doe mijn haar meestal in een dot en de volgende dag een protective style dus vlechten of dergelijke.

Ik heb al veel producten gebruikt en deze slagen er het best in. Het gaat ook heel lang mee.

TIPS:


  1. Gebruik conditioner , ik kan dit niet genoeg stresseren. Het voedt je haar en het blijft gevoed!
  2. Borstel je haar wanneer het nat is , als je het droog borstelt krijg je heel pluizig haar. 
  3. Laat het drogen en niet aan warme lucht. Heb je een haardroger die voor koude lucht zorgt gebruik die stand! Of laat het aan de lucht drogen. 

Dit was mijn haircare routine en een paar tips. Hopelijk heb je hier iets aan en tot de volgende keer!

xx  

Theblacknerdybadass







Reacties

Populaire posts