Maybelline Vivid matte liquid lipstick - 45 posessed plum



Mine vs online 
Ik heb deze matte liquid lipstick gekocht in de kleur 45 posessed plum. En persoonlijk was ik bang dat het iets te gewaagd ging zijn. Want ik ben echt een persoon die veel nude kleuren draagt en die kleuren vallen niet op.

STORE
Ik heb het gekocht op bol.com voor € 6,99 ( Er is nu 26% korting dus €5,39) dus best wel voor een goede prijs. Er waren ook verzendkosten dus in totaal koste het voor mij € 8,98. Het kwam de volgende dag al meteen aan waar ik heel blij mee was. Dat vind ik heel fijn met bol.com. Je bestelt het en de volgende dag staat het al voor je deur. Hun service is echt heel goed en het verloopt makkelijk.

PRODUCT
Het heeft een leuke verpakking , makkelijk om in je tas of zak te stoppen. De kleur is lichter dan de foto online. Ik vond het niet heel erg want ik dacht zelf dat het te ging zijn. Het droogt heel traag en het ziet er niet heel matt uit dus tip : deppen met papiertje en poeder. Ik heb mijn vrienden gevraagd of ze even model wouden spelen en ze hebben me met veel plezier geholpen. Bedankt! Shoutout naar Exaucena en Riene!💗 ( follow deze schatjes op instagram : riene en Exaucena)


Zo ziet het er van ver uit.



GOEDE AANKOOP OF NIET?
Jaaaa , zeker. Alles heeft zijn up's en down's en voor deze prijs vind ik het wel waard. Ik zou zeggen ga op bol.com linkje hierboven naar de lipstick en ga het kopen.


Wat wil jij dat ik de volgende keer review? 
Stuur me een mailtje: theblacknerdybadass@gmail.com of schrijf het in de reacties! 



Reacties

Populaire posts